Re: Komputer mi się wiesza i ....

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Dec 2002 - 12:30:02 MET

> Procesor : Athlon XP 1700+
> Płyta główna: K7S5A
> RAM : 512 SDRAM
>
> I co jakiś czas ( czasem kilka razy dziennie) zawiesza mi się albo
restartuje.
> Temperatura procesora w biosie 47 stopni. Bardzo mnie to denerwuje, kiedy
tak
> się dzieje. Byłem w serwisie i powiedzieli, że u nich nic się nie wyłączył
ani
> zawiesił.(wiem jak wygląda sprawdzanie w serwisie) Robiłem test RAM'u. Nie
> wiem, może to wina połączenia sieciowego - jestem połączony z drugim
> [...]

bedzie chyba trzeba otworzyc strone serwisowa do plyty K7S5A ... co chwile
ktos ma z tym problem ...
Problem oczywiscie to czestotliwosc taktowania SDRAM'u ..jezeli ustawisz
szyne na 100 to powinny te objawy zniknac lub sie uspokoic ... jezeli
jeszcze nie masz nowego BIOS'u mozesz go sciagnac ...
Co do serwisu to nawet jakby chcieli to dobrze zrobic nie zawsze im to sie
uda bo np. po wlaczeniu u nich skasuje sie BIOS i szyna jest na 100 wiec
wszystko gra ...

Jezeli by ci sie trafila 100% sprawna plyta glowna, ktora nie ma zadnych
problemow wtedy mozesz szukac przyczyn w innym miejscu ...