Re: CATV<->SDI<->Neostrada

Autor: Gregory - Poznaniak (gregoryoe_at_wp.pl)
Data: Wed 04 Dec 2002 - 10:27:53 MET

Użytkownik "Andrzej Pinczuk" <andy_at_bsk.wywalto.vectranet.pl> napisał w
wiadomości news:60bquusg8ne9c9s9lna3vpjhli896ulart_at_4ax.com...

> IP ma sie zawsze, w przeciwnym przypadku nie istniejesz w sieci :->
> A po drugie w kablowkach najczesciej istnieje mozliwosc posiadania
> IP publicznego (za dodatkowa oplata).
>
> Andy

Zalezy jaka kablowka. W Poznaniu za 20zł dodatkowo masz zagwarantowane STALE
IP, natomiast wszystkie IP sa publiczne!! I nie tak czesto to IP sie
zmienia, nie majac wykupionego ;-) Nie ma problemow z p2p, faktycznie
czasami mozna odniesc wrazenie przeciazenia, ale ogolnie jestem b
zadowolony.

--
Gregory - Poznaniak
Pyrlandczyk z krwi i kości