ISDN + Zyxel Omninet + Win2000 - Pytanie.

Autor: Odyn (odyn2_at_wp.pl)
Data: Wed 04 Dec 2002 - 10:24:59 MET

Witam

Mam nastepujacy problem - w pracy lacze sie przez modem ISDN Zyxel omninet z
Internetem, pracuje na Win2000 - chcac wykorzystac oba kanaly ( w modemie B1
I B2) dla przepustowosci 128 kbps wybralem w konfiguracji modemu opcje
szybkosc maxymalna - 115200 bps oraz protokol modemu PPP ( 128K) - mimo iz
na wyswietlaczu modemu podczas polaczenia widnieja polaczone oba kanaly
B1-PPP oraz pod spodem B2 -PPP mam informacje w Windzie ze szybkosc
polaczenia to 64 kbps - Czy musze jeszcze cos skonfigurowac, czy moze Winda
klamie i rzeczywista predkosc polaczenia to 1228 kbps ?

Prosze o porade.
Pozdrawiam