Re: Filmy- dlaczego się zacinają ?

Autor: Misza (lewica_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Dec 2002 - 08:03:16 MET

Użytkownik "MiszMasz" <miszmasz_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Misza" <lewica_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> >

> 1. Stary monitor, małe odświeżanie.
> 2. Słaba karta graficzna, mało ramu, bez 3D itp.
> 3. Wolny komp.
> 4. Nieodpowiednie kodeki lub brak kilku.
> 5. Wolny CD-ROM.
> 6. Zaśmiecony system.
> 7. Nieodpowiednie sterowniki do urządzeń (pł. głowna, grafika, itp.)
> .
> .
> .
> n - Wirus.
>
> Pozdrawiam
> [...]

Witajcie !
Ponieważ były głosy, że trudno określić przyczynę, bo nie jest znana
konfiguracja kompa, podaję ją poniżej:
- procesor Intel Pentium III chyba 750

- 128 MB RAM

- karta grafiki NVIDIA RIVA -TNT 2/TNT 2 PRO 32 MB

- karta dzwiękowa Crystal CS4281

- CD ROM 52x

Proszę o "diagnozę choroby".

Pzdr. Mirek