Problem z Promise Raid/ATA133

Autor: #Piotr# (piotr_los_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Dec 2002 - 07:35:32 MET

Mam taki zestaw:
Celeron 2GHz
Gigabyte GA-8PE667 Ultra (z Promise RAID/ATA133** na chipsecie Promise PDC
20276)
GeForce4 MX 420
Tuner PixelView PlayTV HD
RAM: 256 DDR
IDE1: DVD Pioneer
IDE2: CD-RW Liteon
IDE3**: Maxtor 30GB ATA133
IDE4**: Seagate Barracuda 40GB ATA100

Problem występuje przy instalacji WindowsXP.
Spreparowałem dyskietkę ze sterownikami do ATA133 i rozpocząłem instalację
Windows. Wszystko przebiegło bardzo sprawnie, sterowniki pasowały, ale po
restarcie system się nie podniósł. Zaznaczam, że w biosie mam włączony raid
i wybraną funkcję ATA. Dyski są wykrywane.

Próbowałem zainstalować system na dysku podpętym do IDE1 i udałe się, jednak
po przepięciu do IDE3 system ładuje się do pewnego momentu, a następne
zamiera. Nie udaje się go uruchomić nawet w trybie awaryjnym.

Co jeszcze może być nie tak?

--
Pozdrawiam
#Piotr#