Re: W2k + skaner na USB - wymiekam !

Autor: ross (rossman_at_idea.net.pl)
Data: Wed 04 Dec 2002 - 02:40:21 MET

> Moze i bez sensu ale jak instalowalem drivery do joysticka to taki wlasnie
byl
> komunikat.
> W trakcie instalacji W98 byl caly czas podlaczony i tez sie zainstalowal.
> Potem cos mi sie nie spodobalo i postanowilem jeszcze raz go zainstalowac
i tez
> olalem komunikat o wyjeciu wtyczki. W efekcie joy przestal dzialac :-) az
do
> nastepnej reinstalacji.
>
> Od tej pory jak Winda zada wyjecia wtyczki USB to wyjmuje. Co sie bede z
> [...]

Dobra. Zacznijmy od tego ze winda nigdy nie zada wyjecia jakiejkolwiek
wtyczki. Po drugie winda 98 nie poznaje takie cus ze sie wtyczke wyjelo. Po
trzecie KURNA! Co Ty mi tu bredzisz o winda 98?? Raz ze grupa nie
odpowiednia to poza tym juz pisalem ze problem moj wspolnego z w98 nic nie
ma! Blahhh...