Re: Do jakiej taśmy najlepiej podłączyć nagrywarkę

Autor: GolDek (wkroliko_at_go2.pl)
Data: Tue 31 Dec 2002 - 17:48:57 MET

Użytkownik George napisał:

> Spróbuj uwierzyć, że nie masz racji.

No cóż, skoro przyjąłeś że jesteś nieomylny :)

> Komunikat brzmiał bowiem po
> przetłumaczeniu mniej więcej tak (aby Ci zacytować dokładnie, musiałbym
> ponownie podpiąć obydwa napędy do tej samej taśmy, na co nie mam ochoty):
> "wyjątkowo NIE polecane jest (~it is strongly not recommended...)
> podpinanie dwóch napędów CD do jednej taśmy, itd."

W poprzednim poście napisałeś,cytuję: "Nero nie akceptuje dwóch napędów
CD na tej samej taśmie." i sugerowałeś że może nie potrafię
przetłumaczyć komunikatów pojawiających się na ekranie. Popatrz jak się
to ma do twojego obecnego postu.
Zalecenie twórców Nero oczywiście ma sens w pewnych konfiguracjach, ale
ty to zapewne wiesz :)

> Faktem jest, że obydwa napędy działały, faktem jednak jest i to, że Nero
> (v. 5.5.7.2) tego rozwiązania nie poleca!
> Powodzenia w Nowym Roku!
> Jurek.

No więc jednak akceptuje, nie jesteś więc nieomylny.

--
Pozdr
GolDek