Water Cooling vs. Air Cooling

Autor: Doggie (NOSPAMdoggie_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 31 Dec 2002 - 17:39:09 MET

Witam !
Od pewnego czasu zaczal mnie strasznie denerwowac szum generowany przez
komputer. Poszperalem i wybralem dwie mozliwosci:
1: a) Procek - Zalman CNPS 6000Cu
    b) Grafa - Zalman ZM80A-HP
    c) 2 ciche wiatraki 80x80 w obudowie puszczone na 5V
2: chlodzenie wodne na procka i grafe

Zasilacz ma wiatraczek ktory pracuje odpowiednio do temperatury - gdy zimno
w kompie wolno sie kreci... twardy dysk to baracuda IV wiec jej nie
slychac...

Rzecz w tym ze nie wiem co wybrac... oba zestawy sa drogie i nie chce wydac
kasy a potem sie okaze ze nie bede z tego zadowolony. Co do powietrza to nie
wiem czy bede mial wystarczajaco cicho, a z woda zas problem jest taki ze
nie wcisne do komputera chlodnicy i pompki - obudowa midi. Nie biore pod
uwage tego zestawu firmy CPC bo za duzo sie o nim naczytalem.
Doradzcie co wybrac. Napiszcie czy wasze zestawy WC sa bezglosne i z czego
sie skladaja.
Acha nie chce (narazie) podkrecac procka...
Pozdrawiam
        Doggie