Kamera Sony TRV-140E + USB

Autor: Marcin \(news\) (anty_at_spam_delphins@poczta.onet.pl)
Data: Tue 31 Dec 2002 - 14:18:12 MET

Witam,

niedawno stałem się posiadaczem ww. sprzętu i mam pytanie odnośnie
przenoszenia filmów z kamery (zapis Digital 8) do postaci avi. Mam
oczywiście program Pixela... dostarczany kamerą, ale jakość przenoszonego
obrazu jest dla mnie nie wystarczasjąca. Czy może mnie ktoś uświadomić czy
jest to wina oprogramowania do kamery, formatu zapisu - digital 8, jakiejś
konwersji obrazu z digital 8 na format avi - wydawało mi się że powinno
odbywać się do bez strat na jakości, a tu dupa blada! :-(((
Czy może są jakieś programy, które by poprawnie zrzucały obraz z kamery
przez USB?

A może jedynym wyjściem jest wstawienie jakiejś karty do obróbki video, ale
czy wtedy obraz będzie lepszy???

No właśnie na ile to jest wina sprzętu, a na ile software'u? Bo jak
zauważyłem nieprzeciętny wpływ na płynność avi ma szybkość PC (Duron 1GHz
prawie daje sobie radę), ale już na jakość obrazu nie - co jest zresztą
logiczne.

pozdrawiam,
bacik

--