Re: Hardware monitor

Autor: Bizon (dont_at_have.it)
Data: Tue 31 Dec 2002 - 14:05:10 MET

On Tue, 31 Dec 2002 02:05:56 +0100, "Offca"
<offcaWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Zainstaluj Gigabyte Utility Manager... a w nim jest Giagbyte Hardware health
>Utility...

Hmm... masz plyte GB pod P4 czy Athlona. Ja mam pod P4 i tam nie ma
Hardware Health Utility. Zainstalowalem wszystkie programy do plyty,
czyli: GB Windows Utility Manager, GB Management Tool, Easy Tune 4,
DMI Viewer, Face Wizard, @BIOS.
Wedlug opisu sam GB Utility Manager sluzy jedynie do uruchamiania
programow z traya.
Jezeli ten program nie jest za duzo to moglbys mi go podeslac na
bizontm_at_zeus.polsl.gliwice.pl ?

--
Bizon                  http://www.bizon.3d.pl <=26.12.2002
"Imagine a world where Light doesn't move in Waves..."