Re: Wybor sprzetu

Autor: Łukasz M (bromba_at_go2.pl)
Data: Tue 31 Dec 2002 - 10:59:02 MET

> >Monitor LCD 15" LG L1510S 1600 zl
> moze belinea??

Belina bedzie lepsza ? Ten LG byl w promocji dlatego zaznaczylem ale jetem
sklonny zmienic na cos lepszego.
Wiem ze jakas firma daje gwarancje w ktorej jest brak 1 spalonego piksela,
ale nie wiem ktora :(

> proponuje wersje box: 2lata gwarancji + cooler calkiem dobry u mnie

Akurat jest wersja box ale 1800+ a 2000+ nie ma, pozatym firma gdzie bedzie
kupowany komputer plombuje go i daje na niego 2 lata gwarancji.

> proponuje pioneera ze slot in

A co to jest wlasciwie ten SLOT IN ? Nie moge nigdzie znalesc !

> skoro juz 370 na nagrywarke to radzilbym teac-a za 390

tylko ze Teac nie obluguje K2A a jak juz sie bawic to lepiej zeby dalo sie
skopiowac wszystko

> nie polecam hp...lepiej musteka...

dlaczego ?z tego co wiem to wlasnie na HP jest przycisk "kopiuj" pozwalajacy
na uzycie zestawu skaner+drukarka jako ksero.

> jesli chcesz miec cicho a 2 dysk nie jest zbyt szybki wez bez wiatraka

kieszen bedzie stala pustra, no chyba ze ktos przyniesie swojego hdd,
komputer bedzie zaplombowany wiec dysku nie bedzie sie dalo wyjac.
Czy jak kieszen bedzie pusta bez hdd to bedzie chodzi wiatrak ?

Dzieki za pomoc !