Re: CD ROM i CDRW

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 31 Dec 2002 - 12:46:14 MET

> IMO mitem jest to, ze LG maja szczegolna sklonnosc do padania. Przynajmniej
> doswiadczenia moje i wielu znajomych (razem kilkanascie/dziesiat roznych
> urzadzen i modeli) tego nie potwierdzaja.

Moje doswiadczenia mowia cos wrecz przeciwnego -- od sprzetu firmowanego
przez LG, zawierajacego choc troche mechaniki (czyli np. monitory sie nie
wliczaja) nalezy sie trzymac jak najdalej, podobnie jak od produktow
Samsunga. Pojedyncze modele trafiaja sie przyzwoite, jak na przyklad
wspomniany gdzies w tym watku CDROM LG x32, ktory jest swietnym napedem,
jednym z najlepszych w tej klasie swego czasu na rynku, ale reszta to w
99% kompletne badzewie. Z flagowym modelem CDROMu x52...

--
Chektor
.Wojciech.Giersz .................. chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl .