Re: Re[2]: Radeon 9000 128MB czy Radeon 9000 Pro 64MB

Autor: Flamaster (seb1pl_at_hotmail.com)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 23:14:05 MET

"Tequilla" <zrogon_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> jak bardzo powazna jest to dla ciebie wada ?
> rzeczywiscie masz dwa monitory na tym samym biurku ?????
> bo jesli nie to zapomnij, nie zawracaj sobie glowy, natomiast ten Herc
> umozliwia rownoczesne korzystanie z monitora i z TVOut.

Nie mam na biurku dwóch monitorów ale mam zamiar wykorzystywać intensywnie
wyjście TV-out i tu jest pewien problem z jednym układem RAMDAC - na
monitorze i telewizorze musi być wyświetlany obraz w tej samej
rozdzielczości i częstotliwości. Oznacza to, że monitor musi pracować z
częstotliwością dużo za małą żeby dało się przy nim wysiedzieć.