Re: GeForce czy Radeon ??

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Tue 31 Dec 2002 - 02:22:24 MET

> Problem jest z tym ze mam procesor PIII 700 MGHz i nie wiem co wybrac

wybierz przyszlosc :-)))))))
a na powaznie jezeli to jest PIII 7x100MHz to podgon go troszke calkiem
realna bez podnoszenia napiecia jest magistrla w okolicach 115MHz jak
podniesiesz napiecie o 0.1V - 0.15V i dasz duzy cooler z miedzianym
radiatorem to przy odrobinie szczescia moze ruszy nawet na magistrali 133MHz
co w wyniku da procek PIII 933 ale najbardziej realne cos w okolicy 124MHz
(czyli PIII 868)

> Myslelm o przeznaczeniu na karte jakis 600 zł jesli mialoby to jakikolwiek
> sens. Komputer wykorzystuje ogolnie do wszystkiego czasami lubie zagrac
ale
> nie duzo. Najczesciej surfowanie, troche grafiki, i prace biurowe. Wiec
> zalezy mi na jakosci obrazu....

z taka kasa to R8500LE 64MB - jak na prawde zalezy Tobie na jakosci obrazu
to np Hercules robi niezle klony - choc taktowanie pamieci troszke odbiega
od standardu LE jest 480MHz zamiast 500MHz - tyle ze przy R8500 najslabszym
ogniwem bywa czesto zasilacz :-(
od biedy styka zwykly Radeon 9000 Sapphire (za jakies 360zl)

pozdrawiam