Re: [pyt] Monitor 17"

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Tue 31 Dec 2002 - 01:30:32 MET

On Sun, 29 Dec 2002 23:40:47 +0100, "Mariusz"
<ivansoft[SPAMIK.FUJ]@interia.pl> wrote:

>No wlasnie nie zamierzam na dluzsza mete dzialac na nVidia (mimo ze mam GF4
>Ti 4200, ale przydaje sie wlasciwie tylko do grania). W drugim kompie,
Marcin zle sie wyrazil. Powinien napisac:
Nie podlaczaj do karty na Nvidii wyprodukowanej przez kiepskiego
producenta. To samo sie z reszta tyczy kart na ATI.
Pomysl o kartach MSI - mistrzostwo swiata to nie jest ale da sie zyc -
sam uzywam GF2 MX by MSI i po przesiadce z Herculesa (rowniez GF2 MX)
nie zauwazylem znaczacej roznicy (na monitorze 19')

Pozdrawiam
GLide