Re: [pyt] Nowy Athlon 1700+ (0.13)

Autor: Mariusz (ivansoft[SPAMIK.FUJ)
Data: Tue 31 Dec 2002 - 00:55:15 MET

Użytkownik "Silver" <silver777_at_NOSPAM.pf.pl> napisał w wiadomości

> Niestety DRV5 ma na maxa chyba dzielnik 4 :(
> Udalo mi sie odpalic Palomino 1600+ ma FSB=166, a sandra 2002 pakazala, ze
> PCI=166/4 :(((
> Bios plyty T1.6..

Hmm.. ale na plycie sa DIPy, ktorymi mozna ustawic. Przed chwila sprawdzalem
w instrukcji: ustawienie FSB = 166MHZ, wtedy czestotliwosc PCI wynosi tyle
co powinna - 33,3 MHz; w przypadku np FSB = 150 Mhz, wtedy PCI jest
nadtaktowana i wynosi 37,5 MHZ.
Wyglada wiec na to (wg instrukcji, ze dzielniki sa ustawione prawidlowo -
jak to wyglada w praktyce? nie wiem; zalezy mi aby sie upewnic, bowiem marzy
mi sie 166 MHZ magistrala i fabrycznie odblokowany mnoznik ;) Po drugie
roznica cen pomiedzy 1600+ Palomino, a 1700+ (0.13u) nie jest az tak spora,
wiec mozna by sprobowac.

Pozdr,
Mariusz M.