Re: [TIPS] Memorydrive USB HDD

Autor: eXEnsior (cyberon3_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 23:45:06 MET

Grupowicz Grazyna napisal cos takiego :

<...>

Dobrze ze sie komus przydaly moje wskazuwki ;) . Moj "pendrive" to memorybird jedyna opcje w
jaka jest obdarzony to malutki przelacznik na obudowie , tylko do odczytu eeh :) siemens -fujitsu
niestety nie byl na tyle laskawy zeby zrobic jakies oprogramowanie do tego urzadzenia :( niestety
jedynym narzedziem z jakim sie spotkalem to tylko ten NETAC'a, a jak dziala hmm instalujesz go
sobie, odpalasz wybierasz litere pod ktora znajduje sie twoj dysk wymienny (pendrive) i dajesz
formatuj, wtedy tworzy pliki systemowe win98 i spreparowane pliki powoduja ze nasz pendrive
bootuje sie jak zwykla dyskieta :) ale tylko windy 98, ja dzialam pod XP i narazie nie udalo mi sie go
zbootowac za jego pomoca ale to juz kwesta czasu :) (bardziej skomplikowane bootowanie)
wszystko zalezy od odpowienio spreparowanych plików systemowych :/ i tu pojawia sie maly
problemik ehhh :)

pozdr.

p.s jak mi sie uda odpalic XP dam znac ;)

eXEnsior