Re: opcja "System BIOS Cacheable"?

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 23:24:34 MET

Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote in

> Hi,

> Jak najbardziej korzystają -- podczas startu na przykład.

nieee, jest taki projekt ktory pozwala zflaszowac plyte minijadrem linuksa
i wtedy nie ma biosu - wszedzie Linuks :PPP

> Jak wyżej. A co do ACPI, to bez ACPI Win2k też się instaluje
> i działa :)

hmm mi kiedys nie chcial na plycie z biosem starym (brak ACPI) , wywalal
dokladnie komunikat "brak obslugi ACPI" i do widizenia

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30 :P