Re: progra do ogladania TV na chipset Conexanta 2388x

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 22:17:08 MET

Ja długo szukałem i znalazłem ..... Sprubójcie ATV2000, ma on Generic VDM
Driver który doskonale daje sobie radę z kartami na Conexancie
Nie jest to moze program idealny ale doskonale spełnaia swoja role ma takze
pare fajnych features których nie ma w Borgu (do którego zreszą bardzo
przywykłem)
Ogólnie jest 100 razy lepszy od orginalnego softu karty Prolinka

Pozdrawiam

Jezeli ktos znalazł jeszcze jakiś inny program który chodzi z PlayTV HD
proszę niech się podzieli