Czy oplaca sie kupowac jesze celerona ??? prosba o szybka odpowiedz .

Autor: Kkk (kaziko33_at_wp.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 22:27:52 MET

mam zamiar zmodernizowac komputer, od 5 lat uzywam w domu 200mmx.
od mniej wiecej rego czasu nie sledze tego co sie dzieje na rynku w
hardwarze.

stad moje pytanie z prosba o szybka odpowiedz.
czy oplaca sie jeszcze kupowac celerony np.1,7GB
slyszalem ze p4 wydajnosciowo nie jest rewelacyjny w porownaniu.
komputer ma sluzyc do prostych prac z ms officem, czasami jakas gierka - ale
tu chyba karta 3d bedzie odgrywala wieksza role.
to i przy okazji pytanie geforce, co oznaczaja mx i inne dodatki w nazwie
tych kart?
z gory dziekje za wszelkie odpowiedzi na moje pytania.

K.