Re: Ktore chlodzenie lepsze

Autor: Tomasz Sz ('remove-it'tomek_sz_at_interia.pl)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 22:48:34 MET

"gawda" <gawda_at_NOSPAMwp.pl> wrote in <asj4ol$ar8$1_at_dns.ats.pl>:

>Zmieniam Athlona 1Ghz na Athlona 1800XP box. Mam do wyboru dwa
>rozwiazania: pozostac przy obecnym TITAN D5TB ( +radiator do niego
>oczywiscie) lub uzyc standardowego boxowego zestawu chlodzenia.
>Ktore rozwiazanie gwarantuje nizsza temperature pracy procesora?

Pracuje na Athlonie 1700 i wykorzystuje jego boxowy cooler wraz z radiatorem. Powiem szczerze,
ze rewelacyjnie to on sie nie spisuje, jest raczej przecietny, a przy mocnej eksploatacji kompa
temp. wzrasta nawet do 63-65'C. coraz czesciej mysle o przesiadce na chociazby Volcano 7+
jednak odstrasza cena a testy widzialem juz rone i nie wiem co o nim myslec :-(
Chetnie poslucham rowniez innych propozycji. Zalezy mi na regulacji obrotow i wolalbym,
zeby radiator byl wykonany z miedzi.

--
Z pozdrowieniami,