Re: Matrox, Iiyama i problem odświeżania

Autor: Łukasz Piwowarski (l.p_at_hoga.pl)
Data: Sun 29 Dec 2002 - 19:36:58 MET

Użytkownik "Marcus" <marcusw_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Hi!
>
> Gdy jakaś gra przełączy sobie rozdzielczość, z niewiadomych przyczyn mój
> G550 zaczyna pracować na 60-70 Hz... Próbowałem użyć Power Stripa, ale
g...
> to dało... :-(
> Co z tym robić? Pracuję na 2 monitorach (dual head), główny to Iiyama
702HT,
> 1152x864.
>
> Pzdr
>
> M.

Mam pytanie co do samego monitora (mam taki sam), czy nie masz w nim
problemów ze zbieżnością kolorów, bo mój już 2-gi raz wrócił z serwisu i
chyba go wyśle 3-ci raz. Chodzi o zbieżność poziomą, nie jest możliwe
dokładne pokrycie trzech składowych regulując z OSD, jak 2 się pokryją to
trzecia już się rozjechała. Nie są to bardzo wielkie rozbieżności ale w
pracy z tekstami denerwujące.

pozdrawiam,
Łukasz Piwowarski