Re: ECS K7S5A i Athlon XP 1800+

Autor: Inco (_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 21:04:06 MET

Blesso wrote:

> ___________________
>
> o rany _ales sie naaaameczyl
> tyle konfiguracji
> jak widze nie zmieniales jeszcze "zworek " ( a taki wplyw przewodnosci
> zworki JP Clear CMOS na prace K7S5A w aspekcie wspoldzialania z Athlonem
> Xp1800+ ze szczegolnym uzwglednieniem sily docisku radiatora oraz napiecia
> powierzchniowego powierzchni procesora pokrytej warstwa pasty przewodzacej
> to wazna rzecz)
> ;)
> a tak powaznie _ to sprwdziles tego XPka na plycie "na ktorej wlasnie
> [...]

Tak czyściłem CMOS za każdy razem kiedy wkładałem nowy procesor, czy
pamięć. Nie rozumiem czy to co napisałeś "poważnie" miało być złośliwe.
rozumiem że jesteś przywiązany do płyt ECS, powiem że ja też do tej pory
nie bałem się na nich składać kompów, ale wreszcie się sparzyłem i chyba
nie będę ich brał pod uwagę tym bardziej że płyta MSI była tylko o 30 zł
droższa a znacznie nowocześniejsza. To że napisałem że mi się udało to
miało znaczyć że nie trafiłem na wadliwą serie płyt, a nie chodziło o
moje umiejętności.

Pozdrawiam
Szczęśliwego nowego roku życzę