Re: Co poprawic.

Autor: Mariusz Popiołek (mariusz_at_popiolek.neostrada.pl.NOSPAM)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 20:48:56 MET

Użytkownik "GolDek" <wkroliko_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Do wszystkiego co wymieniłeś - chodzi oczywiście o jakość obrazu.GF 2MX
> nie dotrzyma jakością obrazu zarówno na monitorze jak i na tv kartom
> Matrox i Ati.

Jeśli chodzi o jakość obrazu to owszem, ale wydaje mi się, że mojemu
przedmówcy chyba nie o to chodziło (tzn. chodziło o wydajność). Zresztą
pytający też mógł podać trochę więcej szczegółów (chociażby czy mu zależy na
jakości obrazu, bo jeśli tak to nie zaszkodzi nowsza karta, ale ja bym nie
przesadzał z tym, IMHO do Worda i internetu nie ma to żadnego znaczenia.
Ewentualnie do filmów oglądanych na tv)

--
Pozdrawiam
Mariusz Popiołek