Re: Seagate czy Maxtor?

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 13:55:57 MET

Użytkownik "Piotr K." <psonic_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Mam zamiar kupic hdd i w zwiazku z tym pytanie: wybrac BarracudeIV 60GB
czy
> Maxtora 60GB (7200rpm). Ktory jest mniej zawodny, w koncu gwarancja jest
juz
> tylko 1 rok? Czy Caviary 8MB cache sa faktycznie takie szybkie? A jak jest
> ich trwaloscia?
> Dzieki za opinie i pozdrawiam:)
> PiotrK.

IMHO nie można jednoznacznie wskazać, czy Seagate, czy Maxtor. Oba są dobre
i prezentują podobną klasę.
Za to nigdy nie mogłem przekonać się do WD. Teraz pewnie dużo się zmieniło,
ale ja jakoś nie mogę zapomnieć tych masowych awarii Caviarów z końca lat
90-tych i tych terabajtów utraconych danych...

--
Pozdrawiam, Arkhan.