Re: AC97 i odtwarzanie mp3

Autor: HanS (hansolo4_at_wp.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 18:01:49 MET

Krzysztof Oledzki napisał(a):

> AC97 to codek. Jest on obecny także na SB live. Niestety tak przyjeło się
> mówić o kartach muzycznych zintegrowanych z chipsetem. A co do zaprzegania
> CPU - w przypadku wave/mp3 nie ma to znaczenia bo tutuaj nie ma juz od
> czego odciążać - wszak jest to tylko przewalanie danych z RAM do karty
> musycznej a i to odbywa sie przez BM-DMA z PCI.

> Chyba nie wiesz o czym mowisz. Ten ram jes uzywany do trzymania instrumentow
> dla MIDI. Dla wav/mp3 nie ma znaczenia. A co syfienia - chyba taniej jest
> dokupic 128 MB ram do płyty i poprosić kartę żeby z niego korzystala niż
> [...]

Co do Ramu na SB AWE to wiem;) ze trzymane sa tam probki MIDI (a czy
midi
nie da sie podciagnac pod audio) wlasnie do jej portu MIDI mam podpieta
Yamache, co do pamieci 512MB raczej wystarcza na potrzeby
nieprofesjonalnego
muzykowania, wybacz - lubie zabytki;). Dlugo szukalem MB takiej aby
miala
choc 1 ISA i Athlona jednoczesnie pociagnac mogla.

Pozdrawiam
HanS