Re: wyciszenie komputera

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 17:53:09 MET

> ... Nie sugeruj się opiniami tych, którzy tego nie używają ...

a po co mam uzywac - jak powtarzam widzialem w dzialaniu 3 takie zestawy i
jedyny wniosek TANDETA

> ... skoro działa bardzo dobrze ...

raczej miarnie - a to subtelna roznica
a co do zadowolenia - poczekaj do lata jak ladnie szlag trafi pompeczke
AquaEL od zbyt wysokiej temp. jak nie wierzysz to popytaj ludzi zwiazanych z
akwarytyka o ich opinnie nt AquaEL - i od razu uprzedzam na 100% nie mam
pewnosci ze ja trafi ale jak temp.wody jest wyzsza niz 30*C to szanse rosna
:-)

pozdrawiam