Re: za ile mozna zmodernizowac?

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 16:29:05 MET

> Podłączałam dysk 40Gb Maxtora i widział :), i ten sprzedawca powiedział,
że
> skoro widział 40Gb, to będzie widział i większe. Czy nadal jest konieczna
> aktualizacja Bios'u, czy byłby tylko konieczna w przypadku "niewidzenia"
> dysków?

im nowszy BIOS tym wieksze prawdopodobienstwo ze prawidlowo rozpozna procek
zreszta nie widze problemu z aktualizacja - jak czesto u Ciebie nie
wylaczaja pradu to nie ma sie czym przejmowac - postepujac wg tego co w
manualu do plyty sa niewielkie szanse ze cos bedzie nie tak

co do ratowania plyty po wylaczeniu pradu podczas flashowania polecam ta
stronke
http://www.bios.pnet.pl/ - gdzies tam bylo o przywracaniu plyty do zycia

chyba ze masz juz BIOS 1012 lub nowszy to nie ma sensu bawic sie w
flashowanie

pozdrawiam