Re: Czy zamienic XP 2000+ na 1700+?

Autor: /// Kaszpir /// (USUNTO_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 15:39:03 MET

Według mnie totalna głupota.

Pomyśl że jak kiedyś będziesz sprzedawał procka to więcej kasy uzyskasz
napewno za Xp 2000+ niż Xp 1700+ i nikogo nie będzie to interesowało że da
sie go podkręcić do XP2000+ czy Xp2100+ bo nominalnie to ciągle XP 1700+.

Według mnie nie ma sensu.

Sam mam XP 1600+ (w 0,18) który kręci sie nawet do XP2200+. Niestety
powyżej XP2100+ ilośc generowanego ciepła jest naprawde spora i musi być
chłodzony jakimś dobrym a co za tym idzie głosnym coolerem. Ja dałem sobie
spokój i teraz mam podkręconego procka na XP 2000+ przy wentylatorze Titan
5Tb działającym na 2/3 mocy.

Sam zastanawiałem się czy nie opchnać mojego procka i dopłaicc i kupić XP
1700+ w 0,13.
Stwierdziłem że nie ma to żadnego sensu gdyż wzrost wydajnosci jest wręcz
znikomy a cena jaką musiałbym dopłacić nie jest warta tego.
Postanowiłem odczekać i .... kupic odrazu Bartona z 512Kb cache ...
I Tobie to samo radzę. Poczekaj i wymien na coś co da jakiś realny wzrost
wydajnosci bo za znikomy wzrost wydajności szkoda kombinować i tracić kasę

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///