Re: ECS K7S5AL - problem z dwiema DIMM

Autor: Snickers (zilion_at_wp.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 15:03:57 MET

Odpowiedź: Nie kupuj ECS'owego shitu.

Sam ma taki i przeklinam dzień kiedy go nabyłem. Oczywiście jazda jest z
pamięcią a dokładaniej z pamięciami. Tak jak Ty robiłem testy pamięci i było
ok, chociaż wcześniej miałem inne kości i wówczas program wykazywał mi
uczciwie błąd. Tak czy inaczej, niezależnie od tego czy tester pamięci
wykazywał błąd czy nie, to i tak komputer mi się wieszał na amen.