Jaka grafika to potrafi ???

Autor: DarekN (ndeck_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 21:52:56 MET

Witam wszystkich!
Potrzebuję kupić grafikę, żeby można było jednocześnie pracować na
komputerze i wyświetlać film DivX na TV np. dla dzieci. Słyszałem że Matrox
G550 dobrze się sprawdzi, ale co z napisami czy też przejdą na TV? Czy dużo
trzeba zabiegów żeby wyświetlić taki film na drugim wyjściu, mam porobione
autostarty na płytach, ale to chyba już nie wystarczy?

A co sądzicie np. o Radeonie 9000 - czy też potrafi wysłać film na drugie
wyjście, nie zależnie od pracy na monitorze głównym? Zawsze to dla 3D byłoby
znacznie lepiej kupić Rad-ka.

Dzięki za jakieś info
i pozdrawiam
DarekN