Re: Karta pod cpu

Autor: = Jacek S. = (virge_at_poczta.fm)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 14:47:39 MET

 "benek" napisał :
::
: bedzie tak - L1 . : : : :
:
: zrobisz tak - L1 . | | | |
:
: i po zawodach - jakbys sie obawial ze niechcacy zetrzesz paluchem to zaklej
: te kreski zwykla tasma klejaca przezroczysta

Z ciekawości się zapytam - ten patent z Duronem 800 też przechodzi ?
W sumie byłoby O.K., ale gdzieś czytałem też o potrzebie cięcia właśnie jakiś tam połączeń na procku, a to już trochę bardziej
ryzykowne, niż łączenie ołówkiem. Taka opcja by mi bardziej odpowiadała..

--
.: Jacek S. :.