Re: ECS K7S5A i Athlon XP 1800+

Autor: Inco (_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 14:39:50 MET

TK wrote:

> Złożyłem już parę komputerów z Athlonem 1,7 + XP,
> K7s5aLan i SDRAM 256 i wszystko chodzi OK.
> W przypadku K7s5a(L) ważne jest żeby pamięć SDRAM była
> jako jedna kość.
>
> Raz miałem taki problem że pamięć SDRAM była z jakiejś
> wadliwej partii i chodziła poprawnie tylko z Duronem, a z Athlonem
> komputer co chwilę się wieszał albo resetował.
>
> Z płytą K7s5a różnie bywa ale tutaj:
> http://pub65.ezboard.com/bk7s5amotherboardforum
> jest cała kopalnia wiedzy na jej temat.
> Pozdr
> TK

> [...]

Dziękuje wszystkim za rady, poradziłem sobie, jednak nie jest to
rozwiązanie tanie kupiłem nową płytę MSI do tego DDR i wszystko hula aż
miło. W ostatnich trzech dniach chcę zapomnieć bo wymieniłem na tej
płycie z 8 procesorów, 5 różnych kości pamięci( w tym DDR ), 3 karty
graficzne dwa zasilacze kilka wiatraczków. Cud że nic się nie zepsuło.
Straciłem kupę czasu i mam nauczkę lepiej wydać trochę więcej i być
spokojnym :). Kiedyś udało mi się kupić płytę ECS która działa do tej
pory i właśnie na niej jest zbudowany komp na którym to pisze, ale tak
jak mówie udało mi się:). Dopuszczam możliwość że płyta nie jest
uszkodzona tylko AMD zmieniło serie procesorów i ECS nie zareagował na
to ( bo na stronie http://pub65.ezboard.com/bk7s5amotherboardforum kilka
osób ma podobny problem ). W każdym razie jeszcze raz dziękuje za pomoc
i ostrzegam przed montowaniem w ECS K7S5A nowych Athlonów.

Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku.