Re: Cd-Rom jako dysk wymienny?

Autor: Dafi (dafi_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 03:45:43 MET

Użytkownik <tomekgert_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Po instalacji jakiegos programiku, moj CD ROM zamienil sie w jakis dysk
> wymienny. Nic teraz nie moge odtwarzac. Czy mozna to jakos zmienic?
> LG 52; Win98SE

Chwila, co ja tam wyciagam ze swej krotkiej pamieci.
A standardowe postepowanie?

Lecim na Google http://www.google.pl/ wybieramy zakladke grupy dyskusyjne,
wpisujemy do szukania slowa ktore wpisales jako temat i juz.

cyt:
"Jak nie widzisz cd-romu to zobacz czy masz w %windir%\system\iosubsys
plik cdfs.vxd jego brak powoduje, ze cdrom widziany jest jako dysk
wymienny."

Dafi