Re: pci to usb...

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 00:39:31 MET

"Danonwoj" <wdaniun_at_WYTNIJ_TOo2.pl> wrote in

> WITAM!
>
> Zwracam się po raz wtóry z tym problemem, bo w dalszym ciągu nie
> mogę go
> rozwiązać. Chodzi o to:
> posiadam kompa dosyć starego (płyta i430HX SOYO, Pentium 200MMx) i
> kupiłem (minęło już 3 miesiące) drukarkę Lexmark Z35 pod usb. Aby
> mogła ona działać w sklepie polecili mi kartę rozszerzenia pci to usb
> XPower (koszt 50 zł), która obsługuje usb 2.0. W sklepie
> sprawdzali-myszka chodziła. Wróciłem do domu, podłączam drukarkę i
> dzieją się następujące objawy: instaluje mi się automatycznie w
> [...]

to normalne - za tania ta karta , zwlaszcza jak na usb 2.0 :/
najsmieszniejsze ze OPTI nie robi chipa dla USB 2.0 wiec zrobili cie w
konia :D
ja mam usb 1.1 po 70zl i nie ma z nimi nigdy problemuf, twoja karta nie
wyrabia z wydajnosica pradowa i dlatego drukarka sie wali , jest jeszxcze
mozliwosc ze karta jest uszkodzona i dlatego glupieje

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30 :P