Re: porady szukam !

Autor: HanS (hansolo4_at_wp.pl)
Data: Sun 29 Dec 2002 - 23:50:51 MET

Grzegorz napisał(a):

> warto zamontowac sobie chlodzenie wodne czy nie ?
> mam celleron 1.7 MHz i chcialbym go przetaktowac !!!
> warto na chlodzenie wodne wydac te 250 zl (obieg zamkniety- wszystko miesci
> sie w obudowie , a moze tanszy obieg polzamkniety - ale rury wtedy sa poza
> obydowa )?
> czy bedzie jakis zauwazalny efekt w porownaniu do chlodzenia powietrzem ?
> a moze ma ktos jakies doswiadczenia z overclockingiem na wodzie ?

Jak najbardziej warto, sam na tym jade Athlon Thunderbird 1G na 1,3G.
Moze to niewiele ale rybki w 120 l akwarium maja cieplo, uzywam pompki
akwariowej, a samego akwarium jako chlodnicy (przyjemne z pozytecznym;)
oczywiscie filtr jest umieszczony w obwodzie aby czegos nie wessalo;)
calosc dziala cichutko, wentyl w zasilaczu idzie na ok 7V wiec tez nie
dudni, blok wodny z mosiadzu, wlasny wyrob.

Pozdrawiam
HanS