Problem z modemem w notebooku(POMOZCIE)

Autor: Przemek (admin_at_aparaty.pl)
Data: Sun 29 Dec 2002 - 22:29:09 MET

Hej

Prosze pomozcie bo juz nie mam pojecia co moglbym zrobic aby modem ruszyl.
Mam 2 kompy identycznie skonfigurowane (wszystko tak samo) z tym ze w
desktopie modem dziala a w notebooku nie poniewaz laczy sie wybiera numer,
trwa weryfikacja itd.. pojawiaja sie komputerki na pasku zadan ale po
sekundzie.. moze 2 nastepuje rozlaczenie.. myslalem ze to moze rpzez
sterownik ale nie znalazlem zadnego odpowiedniego na stronie producenta..
sciagnalem jakie byly ale zadnen nie odpowiadal.. pozostal ten co jest..
(mam Win Me). i mimo ze go przeinstalowalem to nadal komp sie rozlacza..
wqrza mnie to bo trace impulsy a nic nie moge sciagnac.. oczywiscie modem w
menadzeze urzadzen pracuje prawidlowo.. jaka moze byc tego przyczyna?

Prosze pomozcie.. rpobowalem wszystkiego.. Wy to ostatnie co mi przyszlo do
glowy!!!

Przemek