Re: PILNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: baZyl (bazylook_at_interia.pl)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 20:23:50 MET


No tak, ale czy to nie sklep, jako przedstawiciel sprzedawcy powinien zajac
sie tym problemem i wyslac to do producenta.?

pozdrawiam
baZyl

Użytkownik "Marcin Tworek" <marcintworek_at_post.pl> napisał w wiadomości
news:asivga$ens$1_at_news2.tpi.pl...
> > CZe!
> > Mam poważny problem. Liczę na waszą pomoc!
> > Przeszło 2 lata temu kupiłem kompa w Optimusie :( . Gwarancja na niego
już
> > mineła a zepsół mi się dysk twardy. Na obudowie twardziela jest
> napisane,że
> > gwarancja obejmuje 3 lata (w kwietniu minie 3 lata)
> > W serwisie nie uwzględniono mi gwarancji. Dlaczego? Według mnie powinni
> > naprawidź mi dysk.czy MAM RACJĘ?
> > CO MAM ROBIĆ? gdzie mogę szukać pomocy?
> > Czy mam szansę załatwić tą sprawę?
>
> Sklep moze dac 1 lub 2 lata gwarancji.
> 3 lata daje producent dysku i to u niego
> powinienes dokonywac reklamacji
> Pozdrawiam
> Marcin Tworek
>
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 02:03:43 MET DST