Re: jak karta graficzna Geforce

Autor: bisskup (lebarNOSPAM_at_astercity.net)
Data: Sun 29 Dec 2002 - 21:06:47 MET

Użytkownik "Kamil" <headmaster_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Chciałbym kupić nową kartę graficzną i z pewnością będzie to Geforce, ale
> nie wiem którą. Sprawdzilem wiele cenników z różnych sklepów i znalazłem
> wiele typów karty graficznej Geforce 4MX ale różniły się czymś przed nazwą
> np Micro Star, Vega pixelviev itp. nie wiem o co w tym chodzi. Czy mógłby
mi
> to ktoś wyjaśnić????
> Proszę o pomoc.

to sa producenci tej karty.... Sam chipset G-Force jest tworem Nvidi...oni
go skupuja...(wykupuja do niego prawa) i robia na nich karty... Micro Star
to nazwa firmy...Vega tak samo i Pixelviev...

Karty te moga sie troche roznic osioagami i dodatkami jakie dostaniesz przy
zakupie karty...np gra, kabelek dodatkowy itp.

pomysl tez nad ATI9000 jest tak samo dobra a moze nawet troszke lepsza...a
cena o troszke mniejsza...za to napewni jakosc wyswietlania jest o wiele
lepsza...
Mam G-forca 3 Titanium i stara ATI all in wonder...i ta stara karta ATI o
wiele ladniej "rysuje" od G-forca...

bisskup