Procesor

Autor: Abiturient Pc (zukor_at_wp.pl)
Data: Sun 29 Dec 2002 - 18:07:21 MET

Czy po przetaktowaniu procesora z nominalnej częstotliwości , na której
pracuje bez zarzutu (u mnie Celeron 1200 MHz ) na częstotliwość niższą (u
mnie -- 800 MHz) jego żywotność ulegnie skróceniu ???, albo czy może
spowodować to zniszczenie innych elementów ???
P.S. Częstotliwość zmienilem za pomocą FSB ze 100 MHz na 66 MHz.

Chcialbym dowiedzieć się jak zmienić (zmniejszyć) napięcie zasilania
procesora ??? (U mnie w bios'ie nie da się niczym tego zrobić, czy jest
jakaś inna metoda ???)
P.S. Mam plytę Gigabyte GA-6VTXE Socket370
Proszę o odpowiedź
Dziękuję
Pozdrawiam