Re: CANON BJC-2100

Autor: Andriej Uljanow (USUNandriej_at_poczta.fm)
Data: Sun 29 Dec 2002 - 19:42:08 MET

Użytkownik "Mirosław Kaszowski" <mirek.kaszowski_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:aun54b$b6k$1_at_news.gazeta.pl...
> a) Czy opłaca się zakupić kartridge BC-20 jeśli drukuję tylko w czerni
(cena chyba ok. 140zł). Ponoć wystarczy na ok. 500 wydruków. Tak wyczytałem
w jednym z postów.

Ja trafilem na Allegro za 50zl. Drukuje i drukuje i nic sie nie dzieje :)
> b) Drukarka po każdym włączeniu do sieci jest automatycznie czyszczona w
celu zapewnienia najlepszej jakości wydruku. Ja włączam ją tylko gdy chcę
coś wydrukować. Czy można tak postępować?
Mysle, ze nawet warto. Mi zaschla glowica po 2 miesiacach nie uzywania:( i
nadawala sie do wyrzucenia
> c) Ile razy jestem w stanie uzupełniac kartridge (w sklepie gdzie ją
kupowałem powiedziano mi iż ok. 4 razy - poj.7ml) ja natomiast uzupełniam 6
raz i wszystko jest w porządku...
Skoro jest w porzadku to czym sie martwisz :)

--
Pzdr
Andriej Uljanow