Komponenty do wymiany

Autor: Christian Albertssen (no_at_junk-mail.com)
Data: Sat 28 Dec 2002 - 21:15:16 MET

Dobry Wieczor
Jestem grafikiem komputerowym, moze jeszcze nie profesjonalista, ale
juz z pewnoscia nie amatorem. Sprawa rozchodzi sie o zakup paru
komponentow do komputera, a mianowicie
- karty graficznej
- monitora
- dysku

niestety moje fundusze sa nader skromne, studia kosztuja, kobiety kosztuja
;)
wiec chcialem sie was doradzic w tej sprawie.

Moj obecny sprzet:
AMD Duron 650
MSI K7TPro2-A
Riva Vanta 16 AGP
128 DDRAM
3,2 GB dysk ;(

Karta graficzna - wymagam _przede_wszystkim_ jakosci obrazu, odpadaja wiec
wszlkie GF, matrox owszem, ale gry moge sobie odpuscic, wiec zostaje Radeon.
Mysle ze wystarczyloby mi R7500, ale 9000 kusi swoja cena... mam na to ok
350 zl. Czy na R7500 da sie spokojnie pograc w fife 2003 w 800x600x32 na ull
detail?
(na obecnym sprzecie jest ok w 800x600x16 medium)

Monitor - tu cos uzywanego z koniecznosci, rowniez 350 - 400 zl max. Jakich
modeli moge sie za taka cene spodziewac? 17' ofkoz - znajde cos
przyzwoitego?
Moze ktos sprowadza w okolicach Rzeszowa?

Dysk - Dysk Maxtor 30GB 7200rpm UDMA133 2MB 340.00zl cena chyba niezla?

Ram doloze juz tylko 128 bo na wiecej nie niestac

pozdrawiam cala grupe
C.