Re: jak ustawić w biosie dla najlepszych osiągnię

Autor: Piotr Jęczkowiak (qazarek_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 29 Dec 2002 - 17:52:45 MET

Cze
Nie jestem orłem w tym , ale widzę że wychodzi to samo z Ecesem co ja miałem
u kumpla [reset biosu przez serwis] fakt że Duron .
Może idzie upgrade biosu , niektóre płyty wtedy mają większe możliwości .
Mnożnik nic nie da , nie widzę fsb , jeśli to to co pisze poniżej to żadna
regulacja .
Hmmm , szczerze .
Inna płyta poszukaj z dokładnym opisem http://benchmark.pl/ Soltek , Abit
inne cuda tam można robić , wymiana na Athlona .
To jest moje zdanie nie bierz sobie tego do serca .
Pozdrawiam.
Piotr
Użytkownik "Bringer_of_Light" <fullmoon666_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:aun46i$364$1_at_news.onet.pl...