Re: pci to usb...

Autor: 1 (marianr24_at_aol.comp)
Data: Sun 29 Dec 2002 - 17:52:10 MET

>Zwracam się po raz wtóry z tym problemem, bo w dalszym ciągu nie mogę go
>rozwiązać. Chodzi o to:
>posiadam kompa dosyć starego (płyta i430HX SOYO, Pentium 200MMx) i kupiłem
>(minęło już 3 miesiące) drukarkę Lexmark Z35 pod usb. Aby mogła ona działać
>w sklepie polecili mi kartę rozszerzenia pci to usb XPower (koszt 50 zł),
>która obsługuje usb 2.0. W sklepie sprawdzali-myszka chodziła. Wróciłem do
>domu, podłączam drukarkę i dzieją się następujące objawy:
>instaluje mi się automatycznie w Windowsie 98SE owa karta pci to usb
> [...]

Cos tu jest nie jasne. Tak zagmatwales ze w koncu nie wiadomo jaki masz OS.
Najpierw piszesz ze instalowales karte USB pod 98 a na koncu - po sprawdzeniu
na innym w XP - "Pod win2000 w dalszym ciągu drukarka nie chciała pójsc" - ale
mniesza z tym .
Jezeli juz masz zainstalowana karte PCI/USB i system "znalazl" lub
zainstalowales do niej wlasciwy driver a karta/system jak piszesz rozpopznaje
ze jest "cos" - nieznane (na razie) urzadzenie podlaczonedo USB, to pozostaje
ci tylko zainstalowac driver do tej drukarki. Inaczej nie bedzie drukowac.
Pod kazdy system jest jedna i ta sama procedura instalacji drukarki:
1. Drukarka wlaczona do sieci i podlaczona do odpowiedniego portu
communikacyjnego (w twoim przyp. USB).
2. START->PRINTERS and FAXES -> Add a Printer - wskaz z listy ktory printer
chcesz installowac, albo jezeli masz disk wskaz path gdzie on jest. Niekiedy
konieczne jest instalowanie drukarki bezpposrednio z diskieti installacyjnej
runnig "Setup".
Czasem moze zajsc (zaleznie od Systemu Op. i marki/modelu drukarki) koniecznosc
dnl. nowszego drivera, ktory zwykle jest dostepny na web Producenta drukarki.
Dla Win 98:
http://drivers.lexmark.com/drivers.nsf/printer+driver/9BC9B849CDC975438525
6B8900783AC4?OpenDocument&Lexmark+Z35+Color+Jetprinter

Dla Win 2000:
http://drivers.lexmark.com/drivers.nsf/printer+driver/EC01E9D64C491FD78525
6B89007973D6?OpenDocument&Lexmark+Z35+Color+Jetprinter

Dalsze instrukcje znajdziesz na w/w stronach.
Powodzenia i drukuj
Avalon_at_am