Re: Radeon ViVo

Autor: bisskup (lebarNOSPAM_at_astercity.net)
Data: Sun 29 Dec 2002 - 17:19:28 MET

Użytkownik "aserzx" <aserzx_at_simplusnet.pl> napisał w wiadomości
> Udało mi się już podpiąć i zainstalować wszystko, działa wsaniale, dobra
> jakość, chociaż wiem, że da się jeszcze lepszą ustawić... Potrzebuję
> jeszcze rady: jak ustawić oprogramowanie aby przechwycić jak najlepszy
obraz
> o jak najlepszej rozdzielczości, ale żeby ok. 1 godziny filmu nie
> przekraczała 700MB? W jakim trybie przechwytywać obraz (jaki PAL lub NTSC-
> czy coś takiego...).
> Słyszałem, że najlepiej przechwycić obraz jak najlepszej jakości nie
licząc
> [...]

zzz nieba mi spadles bo sam mam kupowac taka karte na dniach i nikt nie
potrafil mi wyjasnic kilku zagwostek:)))) powiedzz jak jest z dzwiekiem??
jak karta go zgrywa? trzeba podpinac pod dzwiekowke czy tak jak w starych
ATI jest tez wejscie Audio?

jak z jakoscia zgrywanego materialu? nei gubi klatek podczas przechwytu?

Ps. Zgrywaj w Palu... najlepiej jest zgrywac a potem kompresowac...wtedy
uzyskasz lepszy efekt...

pozdarwiam

bisskup