Re: Abit BE6 i sieciowka - problem

Autor: DC (dgcracker_at_poczta.fm)
Data: Sun 29 Dec 2002 - 16:57:35 MET

> 1. Napisz co jeszcze masz w slotach PCI
> 2. Jak tam przerwania ile urządzeń korzysta z tego samego co karta
sieciowa.
> 3. Wyjmij wszytko prócz karty graficznej i sieciowej zobacz czy działa.
> 4. Pozamieniaj karty w slotach

No wiec tak - w slotach PCI mam: karte muz. SB128, modem Zoltrix no i
sieciowke. Sieciowke wkladalem juz do wszystkich wolnych slotow (nie
zamienialem jeszcze kart miejscami - zaraz potestuje). Jesli chodzi o
przerwania to jedyna ciekawa rzecz jaka zauwazylem to, fakt ze cokolwiek bym
nie kombinowal (w windowsie, biosie, przekladal sieciowke) to zawsze
sieciowka i karta graficza (grafike mam na AGP) maja to same przerwanie. Byc
moze w tym tkwi przyczyna ale nie wiem jak zmusic sprzet zeby grafika
chodzila na np. 10 przerwaniu a sieciowka na 11. Pozdro. D.C