Problemik... udostępnianie...

Autor: aserzx (aserzx_at_simplusnet.pl)
Data: Sun 29 Dec 2002 - 17:56:15 MET

Mam jeszcze taki problem, a właściwie pytanko: chcę na drugim kompie
połaczonym z pierwszym (z modemem) udostępnić połaczenie internetowe (przez
Internet Connecyion Sharing). Jest to sprawa trochę dziwna, ale to nie
ważne. Mam tylko takie pytanie: jak już wszystko skonfiguruje to:
komp 1 - z modemem
komp 2 - korzystajacy
a)z kompa 1 uruchamiam dialupa, drugi komp ma inetrnet?
b) komp1 jest włączony, chce z kompa2 połączyć z inernetem (komp bez
modemu), będzie tak można?
c)czy w ustawieniuach kompa2 musze ustawiać IP bramy, jeżeli tak to
jakie?(IP kompa1?)

Ogólnie to najważniejszy jest dla mnie punkt b), chodzi oto czy na kompie
bez modemu będę miał jakąś ikonkę w stylu połaczenia dialupa? A co za tym
idzie czy będę się mógł z odydwu kompów łączyć z netem?

aserzx
P.S. Sorka, że tak namieszałem, ale chcę to jak najdokładniej opisać, bo
bardzo mi na tym zależy...