Re: jaki sprzęt ???????????

Autor: johnnie_w (hubo1_at_o2.pl)
Data: Sun 29 Dec 2002 - 16:19:57 MET

> ECSK7S5A odradzam - masa problemów z tą płytą.
> Jest jakiś Shuttle AK32 na SDRAMy i DDR SDRAMy (KT266A)

Prawie wszyscy uwazaja ze plyty ECSa (w tym przypadku K7S5A) sa najgorszymi
z mozliwych bo jest z nimi najwiecej problemow itp. Ja uwazam ze jest z nimi
tyle samo problemow co ze wszystkimi innymi plytami (no moze poza np.
Abitem) tylko zauwazcie ze wlasnie plyty ECS sa jednymi z
najpopularniejszych i najczesciej kupowanych i co za tym idzie najwiecej
ludzi zglasza problemy z wlasnie plytami tej firmy. Prosty wniosek:
najwiecej plyt sprzedanch = najwiecej zgloszonych reklamacji. Ktos sobie
gdzies czyta ze ECSy sa do bani i potem pisze na forum ze tak jest mimo ze
nigdy nie mial stycznosci z ta marka. Ja aktualnie pracuje na K7S5A i nie
mam z nia zadnych problemow i co wiecej mam mnostwo znajomych ktorzy tez nie
maja problemow z tymi plytami. Pozdrawiam i czekam na krytyke... ;)