Re: Problem - Prolink z GeForce4 MX440

Autor: Geralt (geralt_at_ckt.pl)
Data: Sun 29 Dec 2002 - 14:53:34 MET

Offca wrote:

> To co opisujesz to objawy typowe dla za bardzo podkreconej karty gdy juz
> pamiec sie przegrzewa... Podkrecales karte? Moze zbyt bardzo i nie wrociles
> do ustawien defaultowych? A jesli nie moze chlodzenie na karcie nie dziala
> tak jak powinno? :-/
>
> pozdrawiam
> Offca

Dziekuje za odpowiedzi ŁPH i Offca. Najgorsze jest to,ze nie przypominam
sobie zebym cokolwiek podkrecal, ale chyba sciagne jakis programik i na
wszelki wypadek dam "default". W oboudowanie owszem wydaje mi sie, ze
jest cieplo... A co do karty to ma wiatraczek, ktory wydaje sie dzialac
ok, choc wiaodmo ze o 2 nizej sloty (jeden pusty PCI) mam nastepna karte
ktora moze troche utrudniac usuwane ciepla. Sprawdze co bedzie jak
otworze obudowe i dam znac :).

Puscilem na otwartej obudownie. Wydaje mi sie ze w zasadzie bez zmian.
Znaczy chcialem jeszcze jedno powiedziec - jesli wlacze antyaliasing i
filtrowanie anizotropowe to wtedy mam znacznie mniej zaklocen, najwyzej
czasem migniecie teksturt (co tez nie jest normalne :) ).

Jesli to sa objawy typowo podkreceniowe, to moze po prostu mam jakis
uszkodzony model, dla ktorego standardowe ?

Ale w poniedzialek i tak sprobuje pojechac, zostaly mi jeszcze 3 m-ce
gwarancji wiec trzeba sprobowac - najwyzej na czas kiedy bedzie karta
oddana wloze stara TNT2 do pisania artykulow/prezentacji starczy :).

Jeszcze raz thx za pomoc.

Geralt