Re: Pomóżcie

Autor: Aleksander Czekała (czekala_nospam_at_rzeszow.um.gov.pl)
Data: Sun 29 Dec 2002 - 14:16:54 MET

Michal Kawecki - <kwinto_at_2com.pl> napisał(a) w wiadomości
news:d13988de25a7210589fae99e6d080db6_at_kwinto.2com.pl :

> U ciebie musiał być jakiś inny problem z partycjami. Zdaje się, że
> fdisk tak reaguje jeśli na dysku są dwie partycje podstawowe; nie
> jestem tego pewien, ale sprawdzać nie będę - bo używanie fdisk to
> igranie z ogniem.........

Miałem jedną partycję podstawową oraz jedną rozszerzoną z dwoma dyskami
logicznymi. Przy instalacji WinXP sformatowałem dysk C instalatorem
Windowsa na FAT32. Ponieważ wówczas miałem małe doświadczenie z
systemami NT, więc chcąc wykonać inaczej instalację XP użyłem polecenia
format c: w wyniku czego dane z dysku D: popłynęły (na szczęście
większość udało mi się odzyskać programem Tyramisu). Potem sprawdziłem
partycję programem fdisk i okazało się, że C: jest partycją spoza DOS-a.

--
Pozdrawiam:
Alek - GG:940695